

Bowie & Dick pakiet testowy do kontroli sterylizacji parą
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Test Bowie&Dick to karta z substancją testową umieszczoną między arkuszami specjalnego papieru, laminatu i pianki. Taka budowa pakietu bowie&dick odzwierciedla warunki krytyczne i pozwala sprawdzić, czy wytworzona para wodna będzie w stanie dotrzeć do każdego zagłębienia sterylizowanego pakietu. Test bowie&dick to wskaźnik typu 2.
Pakiet bowie&dick składa się z:
- arkusza testowego testu bowie&dick typu 2
- karty identyfikacyjnej przeznaczonej do późniejszej archiwizacji
- warstwa pianki, laminatu i specjalnego papieru
- opakowania z papieru krepowanego
- etykiety ze wskaźnikiem typu 1
Codzienna kontrola sprawności sterylizatora za pomocą testu bowie&dick polega na umieszczeniu pakietu testowego w wygrzanej, pustej komorze autoklawu i uruchomieniu program Bowie-Dick. Po zakończonej sterylizacji należy wyjąć pakiet bowie&dick, poczekać na jego ostygnięcie, a następnie otworzyć i odczytać wynik testu. Potwierdzeniem skuteczności kontroli jest zmiana koloru arkusza testowego (oraz dodatkowo wskaźnika na etykiecie zewnętrznej) – z żółtego na czarny. Arkusz informacyjny z testu bowie&dick należy uzupełnić odpowiednimi danymi, a później przekazać do archiwizacji.
Test bowie&dick stosuj także po każdej naprawie lub przeglądzie Twojego sterylizatora parowego.
Zalety pakietów do kontroli sprawności sterylizatora STERIM® Bowie&Dick:
- łatwość stosowania i odczytu wyniku testu,
- test bowie&dick jest od razu gotowy do użycia,
- kompatybilność z powszechnym standardem Bowie&Dick,
- pakiet bowie&dick z kartą identyfikacyjną do archiwizacji,
- na etykiecie testu znajduje się wskaźnik typu 1
Dane techniczne:
- metoda sterylizacji: para,
- zgodność z normą: ISO 11140-1 (typ 2), EN 867-1, EN-867-4, AAMI ST 60 (typ 2),
- weryfikowane parametry procesu: skuteczność tworzenia próżni, szczelność, zdolność penetracji parą wodną,
- każdy test bowie&dick pakowany jest osobno w folię strunową.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.